Sunday, September 6, 2009

Mesyuarat Penubuhan

Blog ini telah ditubuhkan pada jam 12 Malam, 7 September 2009. Berikut merupakan minit mesyuarat penubuhan blog ini ;

Qusyairi Hashim: hg bg idea kt aku nk wat pe skrang
Qusyairi Hashim: aku keboringan la
Haidar Ahmad: pe kata
Haidar Ahmad: ang webcam ngan aq
Haidar Ahmad: bru bes
Qusyairi Hashim: x leh webcam pakai ym
Qusyairi Hashim: aku leh webcam dengan oovoo je
Haidar Ahmad: huhu
Haidar Ahmad: ang wat la blog stu...
Qusyairi Hashim: skrang??
Haidar Ahmad: boleh jugak...
Haidar Ahmad: dri ang dok saja2 ni
Qusyairi Hashim: blh
Qusyairi Hashim: hg bg masa kat aku lbh kurang dlm 30 minit
Qusyairi Hashim: jgn offline lak
Haidar Ahmad: ok
Haidar Ahmad: tarahal

Haidar Ahmad: pin...
Haidar Ahmad: ang pki blogspot ke?
Qusyairi Hashim: yup
Qusyairi Hashim: awat?
Haidar Ahmad: k2...
Haidar Ahmad: xpa la
Haidar Ahmad: truskn keja ang
Qusyairi Hashim: k

Yang tu merupakan sebahagian daripada minit mesyuarat kami. Aku x leh nk tunjuk semua sebab dalam perbualan kami,kami ada juga membincangkan perihal yang kurang enak dikongsi oleh khayalak ramai.

No comments:

Post a Comment