Sunday, September 6, 2009

Perasmian Blog

Assalamualaikum kpd semua pembaca2 blog yg budiman..
sebenarnya ini kali pertama saya menulis blog...
so, klo ad kesilapan harap2 dimmafkn...
berbalik kepada tjuk perbincangan kita hari ini, blog ini diasaskan oleh pemimpin ajaran sesat yg terkemuka...(Ayah Pin)..
beliau menyatakan idea ini ketika kami berchatting mnggunakn YM(yahoo messenger) sebelum menunaikan solat terawih..
pda pkul 12 mlm(lebih kurang lar), beliau mengadu kpd saya(spilo), beliau kebosanan yg amat..
so, saya mencadangkn beliau mereka blog ini...
di atas sebab2 yg x dinyatakan, beliau telah mengarahkan saya utk menulis blog ini...
jdi, saya pown truskan menulis blog ini...
jdi, dgn bacaan basmallah, saya merasmikan blog ini
nama black kingdom dipilih bagi mengingati org2 yg sering melepak di blik TC33..(blik ayah pin)..
kita akan truskan dgn sejarah black kingdom dlm post akan dtg...
smoga berjumpa lgi...
~spilo

4 comments:

  1. Sekalung penghargaan diberikan kepada sepilok atas ucapan perasmian yang begitu mengharukan - Qusyairi Hashim

    ReplyDelete
  2. trimas jugak pin....
    klo bleh ltk la link banyak2 sket...
    ~spilo

    ReplyDelete
  3. Actually ahli2 black kingdom semua dah bz dgn hal masing2
    So, kalau group ni nak aktif blk, kn gi cr set2 Irwan, afif sani,
    senang ckp kaki bising dulu2 la,
    kalau depa ada, boleh heboh kuat sket
    well, gud luck dgn study
    -mat_teng-

    ReplyDelete
  4. Spilok, setelah baca ucapn hg berkali-kali, baru aku prasan. Hg semyng terawih kul 12 ka?

    -qusyairi Hashim

    ReplyDelete